Ski staza uz žičaru "Duboka 2"
Staze i žičare | KOMENTARI (1)

Tip žičare: Isklopivi četvorosed Doppelmayr
Vrsta staze: 20
Dužina: 1130m
Visinska razlika: 394m
Vreme vožnje: 5min

Staza dužine 744 metra i širine 40 metara počinje na vrhu Karaman greben, odmah pored ski kafića "Vučija staza", i orjentisana je levo od smera izvlačenja žičare Duboka 2. Zajedno sa veznim ski putem Kneževske bare - Duboka 1 (u koji se ova staza uliva), ukupna dužina za skijanje je oko 1.000 metara  Ski staza je srednje teške kategorizacije, a obzirom na južnu orjentaciju, neophodna je i izgradnja veštačkog osnežavanja, kako bi staza imala što više skijaških dana.

Do žičare se stiže spuštanjem niz Duboku 1 ili Krčmar (početna stanica je odmah uz početnu stanicu Duboke 2). Između ove dve početne stanice nalazi se kafić "Bačija Krčmar" u kojem se možete odmoriti uz piće i hranu.

Nakon izlaska sa žičare skretanjem u desno možete doći do Kneževskih bara, a pravo ispred su leva i desna staza uz žičaru Karaman greben. Na sredini nekadašnjeg dvoseda Duboka 2 iz 1993. godine, postojala i međustanica sa koje se silazilo na prečicu Kneževske bare - Duboka I. Izgradnjom novog isklopivog četvoroseda, međustanica je prestala da postoji.

Pogledajte satelitski snimak i lokaciju