Avanturističke staze na Kopaoniku
Aktivni odmor na Kopaoniku | KOMENTARI (1)

Ljubitelji avanture i sporta mogu će da uživaju u novim avanturističkim stazama koje su otvorene na Kopaoniku tokom letnje sezone 2016. godine. Akciju obeležavanja avanturističkih staza organizovalo je Sportsko udruženje "Na sve strane", a uz pomoć i podršku Nacionalnog parka Kopaonik, Opštine Raška, Opštine Brus, MK Mountain Resort-a i JP "Skijališta Srbije".

Prva otvorena staza, staza br. 1, proteže se preko Jarma, Mekih presedla i Kadijevca da bi se opet vratila u Konake nakon nepunih 25km. Staza je označena kao srednje teška i biće odličan izbor za sve ljubitelje biciklizma, pešačenja i planinarenja.

Početna tabla i početak staze nalazi se odmah ispred turističkog kompleksa Konaci, a nastavlja dalje asfaltnim putem ka Jarmu gde staza na trećem kilometru prelazi u makadamski put i nastavlja ka Mekim presedlima.

Na svim većim raskrsnicama kao i na bitnim punktovima duž staze postavljeni su i putokazi koji će avanturistima biti od velike koristi jer će pored pokazivanja pravca pokazivati i tačno mesto na stazi na kojem se nalaze.

Takođe, na putokazima biće prikazane i kilometraže odnosno trenutna pređena kilometraža u odnosu na ukupnu kilometražu koja je ostala do kraja staze.

Na mapi su prikazani i izvori gde svi posetioci mogu dopuniti svoje bidone i osvežiti se, a na mapama biće označena i mesta koja su idealna za odmor i fotografisanje.

Plan je da se do kraja sezone obeleži staza preko Nebeskih stolica i Vodopada Jelovarnik, staza ka vrhu Treska i staza ka Semeteškom jezeru u podnožju Kopaonika.